Rower Alpina mój przyjaciel

Uwielbiam rowerowe wycieczki, ale najpierw musiałam dokonać zakupu. Wśród wielu rowerów najbardziej spodobał mi się alpina. Postanowiłam porozmawiać ze sprzedawcą, to on utwierdził mnie w dobrym wyborze, najlepiej dopasowany do mojego stylu jazdy, lekki, posiadający możliwość montażu dodatkowego wyposażenia – idealny jak dla mnie, także popatrzyłem w Poznańskie ogłoszenia aby mieć pogląd w jakich cenach z drugiej ręki mogę dostać.

Pierwsza ciepła sobota no to jadę na wycieczkę – postanowiłam i tu pierwsza z niespodzianek, bez żadnego problemu zniosłam rower po schodach nie odczuwając zmęczenia – pomyślałam faktycznie jest lekki i bardzo wygodny do przenoszenia. Jechałam już prawie godzinę, nie odczuwając zmęczenia, nawet siodełko było bardzo wygodne. Koszyk przymocowany do kierownicy był pełen a kierowanie nie sprawiało żadnych problemów, z łatwością omijałam przeszkody. Mój rower alpina ma ramę ze stopu aluminium o dużej wytrzymałości, posiada amortyzatory, pewnie dlatego mój kręgosłup nie odczuwał zmęczenia.

Uważam, że rowery alpina to marka naprawdę dobrych rowerów, zarówno dziecięcych, wyczynowych czy miejskich. Półtora godzinna jazda na tym rowerze sprawiała ogromną łatwość wręcz przyjemność. Nadeszła pora wracać, odprężona i zrelaksowana jechałam a drogę oświetlała mi lampka i księżyc, nie wiem nawet, kiedy znalazłam się pod domem. Podobnie jak rano bez większego wysiłku wniosłam szybko rower na trzecie piętro.

Skomentuj

